Verzending

Verzending geschiedt op eigen risico. Centralpoint en ReCell zijn niet verantwoordelijk voor het zoekraken van toestellen tijdens de verzending en die dus nooit ontvangen zijn door Centralpoint/ReCell. Ingeleverde toestellen, SIM-kaarten en geheugenkaarten worden niet geretourneerd. Ontvangen SIM-kaarten en geheugenkaarten worden vernietigd.

Welke manieren van verzending zijn er?

Uw pakje gratis opsturen naar het antwoordnummer

Hoe werkt het? Stop het toestel(len) samen met het verkoopformulier* in een stevige envelop of doos. Maak het pakje goed dicht. En stuur het pakje naar:

ReCell bv/Centralpoint
Antwoordnummer 10101
2600 VB Delft

Zet de afzender aan de buitenkant op het pakje en breng het vervolgens naar een officieel Postnl-afgiftepunt. U ontvangt bij afgifte een bewijs. Bewaar dit goed (want hiermee kunt u het pakje volgen).

* Op het verkoopformulier staat het ordernummer waaronder uw gegevens geregistreerd staan. Zonder dit formulier weten wij niet van wie het toestel(len) afkomstig is.

NB: Verzending geschiedt op eigen risico! Wij adviseren toestellen met een hogere waarde aangetekend naar ons huisadres te versturen.

Uw pakje bij ons afgeven

Mocht u het pakje willen brengen, neem dan even contact met ons op (010 - 440 36 66). Wij zijn op werkdagen geopend van 09.00 uur tot 17.30 uur. Adres: ReCell bv, Weg en Bos 89, 2661 DM Bergschenhoek.